Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. november 2010

To nye ullkjoler

Da er mine siste bidrag til julemessa ferdig!

 En hjertekjole i str 8 år

 3 hjerter foran - og et bak (nederst på kjolen)


 Og en marihøne kjole i str 1 år

Og selvfølgelig måtte jeg ut å ta bilder i dag også
- Jendemsfjellet og månen i den blå timen

Nå tror jeg faktisk jeg skal male litt ..... eller kanskje sy ferdig julegardiner og duker .... eller strikke noen julegaver .....
Vi får se - kaffi først i allefall!

Ha en fin søndagsettermiddag!

post signature

3 kommentarer:

  1. oj! For nåkken nydelige kjoler! :) Du er jammen med flink, Sidsel!

    - Heidi Charlotte

    SvarSlett
  2. Så nydelig! Likte spesielt godt den marihøna...

    SvarSlett
  3. Det høres veldig koselig ut med julemesse - og kjolene er kjempefine!

    Tusen takk for at du vil være med på min lille gi bort :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails