Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. desember 2010

2.søndag i advent

Ute er det sol og snø - nydelig vintervær

Og jeg sitter inne og strikker .... ryggen er svært lite samarbeidsvillig om dagen,
så jeg tør meg ikke ut på glatta.
Men ingenting så galt at det ikke er godt for noe ....
Jeg strikker, hekler og syr alle de julegavene jeg hadde planlagt, men skrinlagt pga tid ...

Julegavene kan jeg ikke vise fram her -
men rødnisse-vottene til lillebror, kan dere få se
Har ikke strikka slikt før - men det var enkelt og gikk fort - så dette blir nok ikke det siste paret i vinter

Storesøster pynter og ordner ute på trappa (siden jeg ikke gjør det)
Får se til uka om jeg ikke kommer meg over veien - og får plukka litt einer til en dørkrans


post signature

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails