Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. desember 2010

Adventstid

Jeg koser meg med nå i adventstiden - med pynting til jul og gavelaging.
Gavehandel, baking og vasking - er det værre med.
Tror jeg må lage meg en liste, så jeg kommer igjennom alt jeg skal, før jul ....
Har lagt lista ganske lavt i år - orker ikke julestress og mas
Jul skal jo være KOS

Strikker "koppetuer" for tiden
Enkle strikketøy som kan være med i veska overalt

Kjekke og ha som smågaver .....

Må innrømme jeg har diverse andre strikke og hekletøy liggende også - som skal være ferdig til jul .....  gaver, pynt og 2 stk bolero til jentene mine .....
+ noen gardiner på bestilling ....
Tror jeg skal være veldig effektiv i helga, jeg ....


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails