Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. desember 2010

BILLEDKAVALKADE 2010

Påska 2009 opprettet jeg denne bloggen for å dokumentere min kreativitet.
Jeg samla inn bilder av mye av det jeg hadde laga tidligere
- litt artig å se hva jeg hadde laget opp igjennom tidene
Nå tar jeg bilde av det meste jeg lager - og dokumenterer og daterer
Her kommer min kreative årskavalkade ....

Dette har jeg har sydd i løpet av året ....

.... de fleste av mine strikkeprosjekter ....

.... mine hekleprosjekter ....

og litt av alt det andre jeg har laga ....

Nå gleder jeg meg til nytt år, nye muligheter og til nye krumspring .....

GODT NYTTÅR!

post signature

7 kommentarer:

  1. Ja, det var mange prosjekt! Godt nytt år, til deg, også. Måtte du være like kreativ i 2011!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig mye flott du har laget!!

    SvarSlett
  3. du er så utrolig flink og effektiv! :) Beundringsverdig :)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år! Gleder meg til flere prosjekter.

    SvarSlett
  4. Du har virkelig vært både kreativ og produktiv i 2010! Misunner deg det, og gleder meg til å følge deg i 2011. Har faktisk gått med planer om en lignende oppsummering i stedet for en som følger månedene...

    Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  5. Så fantastisk flott. Stor ros og beundring. Og så har du vel kost deg også, tenker jeg!

    SvarSlett
  6. skal love dere jeg har storkost meg med hvert eneste prosjekt - og gleder meg til nytt år, og nye prosjekter ....

    SvarSlett
  7. Første gang jeg er innom deg..
    WOW må jeg bare få sagt..så vanvittig kreatvi du er..
    Skulle ønske jeg også kunne strikke og sy..hekling har jeg begynt å få dreisen på etterhvert..

    Ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails