Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. desember 2010

Blåtimen på sitt vakreste

Midt i julestria har ryggen min funnet det forgodt å ta en pause ....
Ikke noe å gjøre ved det - bare hive innpå "dop" og gå-og-gå-og-gå ....
Og håpe at jeg blir frisk til jul

Tok meg en liten skogstur i dag
- ikke lengere unna enn at det var mobildekning der jeg gikk

Fra klokka 14 - kl 15 forandret lyset seg og det ble utolig flott


Jeg nøyt turen, den blåtimen og litt musikk på øret

Bildene er tatt med mobilkamera - men imorgen skal speilrefleksen få bli med ut

Vel hjemme, pakket jeg inn julegaver
I år SYR jeg julegaveposer ..... skal lage et eget innlegg om dette i morgen (kanskje)

Nå er det tv og strikketid

post signature

3 kommentarer:

  1. Ordentlig stemning med de vinterbildene dine, Sidsel! Og gaveposene var råkule!!!;D

    SvarSlett
  2. SV: Takk for det, men vi bruker ikke melk, gluten, sukker, kunstig søting, mel eller e-stoffer... Så er nok ikke noe i kostholdet mitt, tror jeg :)

    SvarSlett
  3. For øvrig HELT ENIG i at kosthold påvirker kroppen og at alt har en sammenheng. Det er også grunnen til at jeg har tatt de valgene jeg har tatt. Jeg har ikke spist melk på mange måneder, og her om dagen smakte jeg på skikkelig feite hjemmelagde fløtekarameller. Ble skikkelig uvel i magen, følte jeg hadde fått i meg for mye fett. Så rart hvordan man kjenner på kroppen hva man trenger og ikke når man lever mer kjernesunt.

    Ps: Jeg spiser mye fett altså, men sunt fett :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails