Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. desember 2010

Det blir nok jul i år også .....

 Jeg er langt ifra ferdig med juleforberedelsene - men jeg stresser ikke -
jeg koser meg med det jeg gjør.
Og det jeg ikke rekker - deg gjør jeg til neste jul ......

Ungene har hatt juleverksted på skolen - og kommet hjem med masse fint.
Lysestaker har vært årets slager - og jeg har vært så heldig å få 4 slike ...

Ungene begynner å bli store, og de ber om å få bake selv.
Risboller klarer de lett - når pappa hjelper til å smelte fett og sjokolade

Siste rest av bær etter sommeren ble hentet opp fra fryseren - og saftet.
3 dyrebare flasker
Det var lite bær hos oss i høst - for i tidligere år har jeg hatt bær til saft hele året

Koser meg med innpakkingen
Jeg er ikke noen julekort-lage-type, så her blir det gaveposer istedet
Stadig nye varianter
Nå har jeg under 10 gaver igjen å pakke inn .....

MEN nå er det natta - og i morgen skal jeg prøve meg på å bake tjukk-lefser

Om det virkelig blir gjennomført, skal dere få se resultatet i morgen!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails