Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. desember 2010

Fretexfunn

En liten bytur, og jeg må selvfølgelig innom bruktbutikkene mine

Fretex i Molde har et enormt utvalg av bøker - både gamle og nye
Det beste av alt, er at de koster bare 15-25kr pr stk
Disse to over her - vekker gode minner fra barndommen ....

Stabler med inbundne bøker - mange som ikke hadde vært åpnet - ble med hjem

Heklabrikker - både hvite og offwhite - til mellom 10 og 35 kr stykket

Søte engler i tre - til 3 kr stykke

.... nydlige heklaengler ....

Flott glasskule - som skal få hvitt silkebånd og henges i et vindu

Julekuler med gammeldagse motiver
Disse er av nyere dato, men med så fine motiver - at jeg MÅTTE bare ha dem.....

Nå er det lørdag - ryggen er bedre - og jeg skal strikke resten av dagen og kvelden .....

Ha en FIN helg!

post signature

1 kommentar:

  1. Heisan du. Så mange vakre funn du har gjort.
    :) Susanne

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails