Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. desember 2010

HJELP - bare 9 dager igjen til jul

 ..... og det oppdaga jeg plutselig NÅ!!!
Kanskje jeg skal bake istedet for å strikke i kveld?
Er bare det at jeg har noen strikketøy som også må bli ferdige
- og noen julekort som skal skrives -

Dette bildet tok jeg like etter jeg hadde sendt ungene på skolen i dag tidlig.
Sprang ut - barbeint, i pysjen - med kamera
(ikke rart naboene ser rart på meg)
Såg ut som det ble sol, slik at vi kunne ta en tur i skogen med de to minste - og finne et lite juletre i kjellerstua ....
Istedet fikk vi regn, vind og mange varmegrader
Nå er all snøen borte - og vi har isholke overalt

Etter å ha lekt med lillesøster i mange timer - fikk 5 åringen et akutt behov for å bake
Sammen med mor - helst mens lillesøster sov
Risboller !!!

Men før vi kom igang med bakingen - kom storebror med en dress som var altfor stor - som måtte syes inn både her og der - for han skulle på juleball om ca en og en halv time ....

Etter telefonveiledning fra min mor - altmuligdamen, ble både buksebein og jakkeermer lagt opp, og knapper flyttet - til dressen satt som den skulle.

Og i fravær av far - klarte mor å knyte slipsknute etter insturksjon fra internett
(utrolig hva man kan google)

NÅ skal det lages risboller - så blir det en sort mindre å lage i morgen ....

post signature

4 kommentarer:

  1. 9 dager er jo mange dager. Ta det med ro - du blir ferdig, og det blir jul. Jeg har også litt igjen...

    SvarSlett
  2. iver pasa jo knall i dress. rett inn i kommunestyre på øya no....

    SvarSlett
  3. Men hvor er all snøen? :) Iver er rå! Hils

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails