Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. desember 2010

JUL I STUA

Noen stemningsbilder fra julaften
Lillebror poserer gjerne i finstasen foran juletreet og alle gavene


Gutten min på 8 - tror jeg må ha arvet mine kreative gener
Julegaven fra han var egenprodusert fra innerst til ytterst
Papiret hadde han dekorert selv - og merkelappen var laga av tre

Inni lå en fin liten pute han hadde brodert med kors-sting
Koselig å få en slik gave

MÅ bare vise fram gaven jeg laga til min lillesøster ...
Hun ønska seg nemlig en svoger til jul
Jeg hadde en intensjon om at alle gavene i år skulle inneholde noe brukt eller noe hjemmelaget ....
Denne er både ungkar og spellemann - så da kan hun selv velge hva hun vil bruke han til ...


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails