Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. desember 2010

Julegaveinnpakking

 I år har jeg sydd julegaveposer av gråpapir
Dobbelt brettet papir, med søm på hver side .....

Noen av posene har jeg pyntet med hjerter (strøket på med dobbel vliseline)
- og tegnet stiplete linjer rundt -

- på noen er det engler -

- og på noen er det nissejenter og -gutter ...
Bakpå posen har jeg laget et felt til å skrive "til" og "fra" på

Øverste kanten bretter jeg ned 2-3 ganger - og huller med hullmaskin
Her trer jeg pakkebånd igjennom - så posen blir lukket
Jeg syr hjørner i bunnen av posen - etter størrelsen på hva som skal være oppi


 Her er det ferdige resultatet !!!
5 pakkeposer er ferdig - og bare 15 eller noe slikt igjen .....

Ikke alle pakker egner seg å pakke slik - så det blir noen på den vanlige måten også.

Ha en fin torsdagskveld!

post signature

7 kommentarer:

  1. Kjempeflotte og lure julegaveposer.

    SvarSlett
  2. Så forseggjort, ekstra hyggelig å få gaven når den er pakket inn på den måten.

    SvarSlett
  3. Koselige pakka, nesten så man ikkje kan åpne dem

    SvarSlett
  4. Fantastisk flotte! Skulle gjerne hatt 30 slike. Det vil si; vært like flink! :)

    SvarSlett
  5. Woow!! Den ideén blir nok kopiert för eller senere her :-)... Er ellers også ofte innom bloggen din og beundrer dine skaperverk (den mystiske, finske besökeren på siden din er altså meg ;-) ). Önsker deg en fin juletid! Her er står pepperkakedeig på kveldens program :-).

    SvarSlett
  6. så utrolig stilig! Det var en god idé. :) hvis jeg rekker det vil jeg lage noen.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails