Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. desember 2010

Juletrepynt

Var en liten tur i byen i dag og kjøpte jeg noen flere julekuler, -hjerter og -kongler i sølv

 Både Skeidar og Kid hadde mange fine
Var innom flere steder for å kjøpe hvitt sløyfebånd til å henge dem opp med
- men det var ikke enkelt nei ....
(kom på at jeg strevde med det i fjor også - men da helt inni jula)
Fikk et tips om at "kremmerhuset" hadde hatt tidligere - så jeg får se der en dag til uka

Det er jo ikke så lenge til kulene skal opp på treet - så i mellomtiden ligger de rundt om kring og pynter opp
Fredagskveld = strikketid og kosetid ....

post signature

1 kommentar:

  1. Kremmerhuset har ja... Det er ikke lenge siden jeg kjøpte det der...

    Så mye fin julepynt du viser frem!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails