Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. desember 2010

Lillejulaften

.... og vi har pynta tre ....

.... eller mann og barn har pynta tre ....
Jeg blir aldri fornøyd, så jeg meldte meg likegreit ut.
MEN i år ble jeg fornøyd - så dette skal jeg ALDRI mere blande meg inn i !

Mye hjemmelaga juletrepynt - engler, snøkrystaller og hjerter
Noen søte kuler (fra Fretex) i plast - men med gammeldagse motiver
- og masse sølv kuler, hjerter og kongler -

Den siste julegave ble ferdig i dag
Den inneholdt blant annet et par sokker
Synes de ble riktig så gøyale med fjes på ......

Jeg har MASSE jeg ikke har rukket å gjøre - men det spiller ingen rolle -
JUL blir det likevel - og nå skal jeg kose meg!

GOD JUL - ALLE MINE LESERE


post signature

3 kommentarer:

  1. Så fint treet ble - selv om ikke mor var med:-) Masse nydelig heklet pynt!

    Ønsker deg en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ønsker dere ei fin julefeiring, med et flott juletre :)

    SvarSlett
  3. Heisann - det var fint tre. Vårt ble også veldig fint med de røde hjertene (som du heklet):)) Koselig med noe hjemmlaget på treet ja! Monica :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails