Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. desember 2010

Romjul = strikketid

Jeg er i strikkemodus
Håper det varer LEEEEENGE
Har noen gensere på bestilling - så da passer dette bra

Strikka en bolero til storejenta mi før jul
Hun skulle ha den på julaften, men jeg rakk ikke montere den, så den ligger umontert enda.
Må ha dagslys for å montere sorte plagg.....

Derfor har jeg begynt på en rosa bestillingsgenser til en jente på 6 år
Strikker i str 7-8 år, så har hun den til neste år også
Ferdig med en arm - og snart halve bolen
Skal strikke rundfelling på bærestykket - synes det gir best passform på barnegensere

Nå er det TV og strikketid

GOD ROMJULSKVELD!

post signature

1 kommentar:

  1. Hei. Du kan stort sett bare bruke diagrammene ja. Hvis du har ei mailadresse kan jeg sende deg en enkel oversettelse.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails