Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


6. desember 2010

Singeljuletre

Jeg har blogga dette hvite juletreet tidligere også ...
Nå er det overlevert min søster som bestilte det -
og pyntet til jul

Perler og prismer, engler med fjær og istapper i sølv
Mulig lyslenken også kommer opp etterhvert

Dette er et juletre for folk med dårlig plass -
- og for single ..... (du trenger bare være en person for å rekke rundt)

Litt bedre i ryggen i dag - så nå GÅR jeg rundt og strikker, og STÅR og syr ....

post signature

3 kommentarer:

  1. Det blir lys på til neste helg... ;) Veldig fint er det, fått mye skryt...

    SvarSlett
  2. Å, så flott det ble! Virkelig knallstilig! Nydelig pyntet! Fikk lyst på et sånt selv:-)

    SvarSlett
  3. Singeljuletre? Må forte me å bestille me et sånt da, mens i enda e singel.. Må bli denna jula da med andre ord ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails