Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. januar 2011

Blomster til helgen

Planen var egentlig å bake brød og vaske hus i dag
- men jeg tok meg heller med meg barna i "åpen barnehage"
Åpen barnehage er er flott gratistilbud for mor og barn (hver torsdag fra 9-15)
Kjekt å skravle med andre mødre - og kjekt for barna å leke med andre
I Molde kommune er det to barnehager som har dette tilbudet
- Kvam bhg (flest babyer) og Mordalsstua bhg (barn i alle aldre)

På vei hjem tok jeg turen innom byen for å kjøpe noen bursdagsgaver
- og på Plantasjen for å kjøpe nye blomster til helgen.
Tulipaner så klart ....

.... og litt anna småtteri ....


Så får vaskinga og bakinga vente til i morra
Ingen fare for at deg gjør seg selv i kveld ..... 
For etter middag har jeg husarbeidsfri -
- da gjør jeg bare ting jeg har lyst til, som feks å strikke .....

post signature

1 kommentar:

  1. Hei og takk for utfordringa, kosleg.
    Så heldige de er som har åpen barnehage, skulle virkeleg ynskje at me hadde det her, hadde vert supert for Veslemor å møtt litt småfolk.

    Ha ei strålande helg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails