Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. januar 2011

Bokelskere

Jeg må vel bare innrømme det
Jeg er en bokelsker
Med over 300 titler i bokhylla - og enda flere leste bøker - kan jeg vel kalles det

Dette er et utsnitt av den ene bokhylla vi har i stua (har to der)
I tillegg har vi en hylle på kjøkkenet, en på soverommet og 3 i kjellersua
Etter tips fra Heidi, med bloggen Heidi sitt - fant jeg denne nettsiden


Her kan jeg lage mitt eget bibliotek på nett
Jeg har riktignok liste på pcn hjemme - men dette nettbiblioteket, kan jeg nå fra en hvilken som helst pc uansett hvor jeg er ....
Nå er jeg i full gang med å legge inn alle bøkene mine
- men det tar nok en måneds tid før jeg er ferdig -
(tror jeg bare legger inn bøker jeg eier, ikke alle jeg har lest)

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Hva er vel bedre enn en velfylt bokhylle! :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å organisere bøkene, det har ikke jeg fått til. Enda :-)

    Så kjekt at du er med på gi bort-lotteriet mitt!

    Ønsker deg en fin dag

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails