Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. januar 2011

En utfordring ....

Har fått en utfordring fra Vigdis - som har en flott blogg som er verd et besøk.
Utfordringen tar jeg selvfølgelig på strak arm!


♥ Fire tv-program jeg ser på
- Barne TV - sammen med barna, mens jeg drikker kaffe og strikker
- CSI - på TVNorge nå og da
- Sykehuset i Aidensfield - på NRK lørdager
- Detektimen - på NRK fredager

♥ Fire ting jeg har gjort i dag
- rydda ut jula
- flytta rundt på ting og tang for å "fylle ut" etter alt julestæsjet
- vært ute og rydda opp naboenes fyrverkerisøppel (som ødela utsikten fra     kjøkkenvinduet mitt)
- slappa av og drukket en god kopp te - mens jeg tok meg en runde i Blogglandia

♥ Fire ting på min ønskeliste
- blomster! Det er så fargeløst her etter at julepynten forsvant
- masse gamle stoff som jeg kan bruke til "nye" prosjekter
- strikkegarn i alle varianter
- whiteboard husketavle til kjøkkenet (mulig jeg skal lage en selv??) 

♥ Fire ting jeg liker dårlig
- nedfrossen bil som må skrapes og tines i en halvtime før den er kjørbar
- altfor mye snø. Snø nok til å ake på er ok, men resten klarer jeg meg uten!
- å ha for mye på vent som MÅ gjøres (liker å få ting unna med en gang)
- lage middag (eller finne på hva i allverden jeg skal lage)

Denne utfordringen sender jeg videre til 4 andre damer med flotte blogger:
Ussamor
Elin
Beate
Sigyn


post signature

3 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en kosleig dag!
    Jeg skrev forresten et svar til deg etter kommentaren din på bloggen min. Du har kanskje sett det?
    Klem

    SvarSlett
  2. takk for utfordringen!! Har tatt den og sendt den videre :)

    SvarSlett
  3. Takk for en interessant blogg

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails