Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


7. januar 2011

Fredagskveld

Jeg er avhengig av tulipaner på denne tiden av året
Heldigvis har Plantasjen 21 tulipaner til 100kr - og jeg bare MÅ ha .....

I gang med årets første prosjekt
- et gammelt vegghengt vitrineskap skal bli lekekjøkken til lillesøster.
Følg med, følg med ......

Det gamle tv-skapet som først var i syrebeisa furu, og senere beiset i kirsebærfarge
- får nå sin nye vår ....
To runder med grunning unnagjort - og nå skal jeg gyve løs på 1.strøk med maling

Deretter er det detektimen og et glass hvitvin .....

GOD FREDAGSKVELD!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails