Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. januar 2011

Fredagsblomster, loppefunn og ferdig genser

Måtte en liten tur til byen i dag for å kjøpe blomster til helga

Plantasjen har jo 21 tulipaner til 100 kr - passer meg utmerket
Da får jeg blomster både på stua og kjøkkenet
Plukka noen røde kvister hos naboen - og håper de hvite gåsungene spretter ut snart

Måtte selvfølgelig innom Fretex også - og der fant jeg ikke mindre enn to slike flotte sølvfat
Selvfølgelig kjøpte jeg begge - et til meg selv, og et til min søster

Kjøpte også endel bøker - de selger de fleste for 5 kr pr stykk
Innbundne bøker av norske forfattere som Sigrid Undset, Tarjei Vesaas og Johan Borgen
Jeg har lest flere av dem før - men det gjør ikke noe
Pene bokrygger gjør seg bra i bokhylla

Marius-genseren til Hilde et ferdig og sendt avgårde
Håper den passer - og du blir fornøyd med den

NÅ er det kaffi og strikketid

NYT FREDAGSKVELDEN!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine.Fin genser ")

    SvarSlett
  2. For en fart du har altså!!!! Nå har jeg blogga igjen (leenge siden sist), og da tok jeg utfordringadu gav meg!!!
    Ha en flottflott kveld! klemmer

    SvarSlett
  3. Det er så koselig med friske blomster til helga! Jeg har hoppet over, huset var ikke helt helgeklart. Så fine ting du fant på fretex. Og den genseren var nydelig. Så flink du er!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails