Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. januar 2011

Gjenbruk ....

Har lenge lurt på hvordan jeg skal kamuflere rullen med tørkepapir som står på kjøkkenbenken
Nå sist kjøpte jeg feil - kjøpte torky, hvor papiret kommer ut fra midten - og den så enda styggere ut ....
Lurte på å finne meg en boks eller et glass å ha den i  - men ikke så lett det å finne noe som passer
Plutselig en dag når jeg sitter og ser på den stygge boksen med fyringsbriketter - DA ser jeg det .........

Hokus - pokus - filliokkus .......

SE så mye bedre det ble ....
Stoffet dytta jeg inn i boksen under - og satte på bunnen igjen
I toppen sydde jeg løpegang og tredde i et bånd

Og brikettene havna i ei lita sinkbøtte - ved siden av vedbalja, som også er sink

♥ Sidsel ♥

9 kommentarer:

  1. dette var jo supersmart!!! En genial ide!!

    SvarSlett
  2. Det var jo utrolig lurt! Liker folk som ser slike muligheter og ikke bare begrensninger...

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. det finnes jo sånne torky-boxer i plast å få kjøpt - men jeg likte min variant bedre.

    SvarSlett
  4. Kuleste ever... :D Lyst å sy til meg i rosa, med perler og blonde?? Siden du har patenten mener jeg... ;)

    SvarSlett
  5. SV: Hei! Ditt krakktrekk var jo kjempefint!! Så lurt med polstring under! Kanskje jeg må låne den ideen...? Tror det var en annen blogg jeg fannt ideen med å hekle sånnt trekk...

    SvarSlett
  6. Dette var smart, takk for tipset :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails