Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


21. januar 2011

HELG

Plutselig er det helg igjen
- og denne helgen skal vi på hytta og slappe av
Lillebror har lekt masse med lego i dag - for å få tiden til gå
Han begynner å få til byggingen nå

Jeg har nesten bare slappa av i dag
- strikka litt på Marius-genseren og begynt på en lue
Må jo ha to strikketøy når jeg skal på hyttetur - så jeg kan bytte på ...

Nå skal jeg bare fylle bilen med bager, soveposer, mat og unger -
SÅ kan helga bare begynne!!!

GOD HELG!

1 kommentar:

  1. God helg på hytta! Høres kjempedeilig ut! Kos deg med familien og strikketøyet ditt :)
    Klem M

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails