Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. januar 2011

Hytteliv

Har hatt en nydelig helg på hytta

Vært ute i ruskeværet, aka på isen, gått tur i fjøra -

- kasta stein og isklumper på sjøen, samla skjell og steiner.

Vært inne og spilt kort og memory med barna, lest interiørmagasiner, laga god mat, bare slappa av og gjort det vi hadde lyst til
- i mitt tilfelle betyr det strikke .....

Stikka meg en ny lue
Likte mønsteret så godt - ser flott ut og var enkelt å strikke
- men tror jeg skal strikke på den en vrangbord for bedre passform

Jeg strikka også på Maruis-genseren, men er ikke helt ferdig enda Hilde ...

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så deilig, da. Med litt tid borte fra hverdagens travelhet. God kveld ")

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails