Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. januar 2011

Loppefunn og lørdag i stua

Noen loppefunn jeg ikke har vist fram på bloggen enda

Disse to skattene fant jeg  på NMSgjenbruk i desember en gang
Betalte 15 kr for boksen og 25 for fatet ....
Boksen passa perfekt inn på kjøkkenet mitt - og fatet skal få være med på hytta
Håper vi kan ta oss en hyttetur neste helg

Endelig begynner jeg å få litt skikk på denne kroken av stua - som er så vanskelig å møblere
Drømmen er en liten gyngestol i stedet for den stolen som står der nå

Nå er det lørdagkos med mann og barn
- taco, tulipaner og Grand Prix på tv -

1 kommentar:

  1. Da jeg så navnet på bloggen og overskriften på dagens innlegg, fant jeg fort ut at dette er en blogg jeg må følge!

    Kjempefine loppefunn!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails