Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. januar 2011

"Pappaer skal kjøpe blomster til mammaene"

.... sier min snart 6 år gamle gutt ....
"Blomster koster mange penger, og pappa skal kjøpe dem til deg - du trenger ikke kjøpe det selv.
Når du har bursdag og neste jul - da skal du få blomster av meg og ...."

Han sitter og ser på tulipanene som jeg kjøpte før helgen
- som allerede henger med hodet pga sprengfyring ......

En stund senere henger denne lappen på gangdøren ....
Han forklarer til pappa hva han har skrevet:
"Pappa, husk å kjøpe nye blomster til mamma i morra"
Så gjenstår det å se da - om pappa følger oppfordringen ....

Den samme go`gutten har fått det for seg at svart hår et fint
Han har kritthvitt hår - og spør stadig om jeg kan se oppi håret hans om jeg kan se noen svarte hår
Joda, svarer jeg - her er ett og her er ett - og han jubler og sier at snart er hele håret svart ....
Flere timer i dag - har han gått med svart lue under en hatt - "for da ser det ut som jeg har svart hår!"
*Komisk*

Nå er det strikking og Wallander på menyen - en genser er akkurat ferdig og en ny påbegynt
Skal blogge den ferdige i morgen når jeg får tatt bilder i dagslys

Ha en fin kveld - og en innholdsrik ny uke!

- Sidsel -

6 kommentarer:

  1. For en herlig gutt du har!!

    SvarSlett
  2. Ååå, så utrolig nydelig!! <3

    SvarSlett
  3. Så skjönn han er! Kan tenke meg du er glad for at en svart lue hjelper på "svart hår"-feberen ;-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails