Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. januar 2011

Rosa Kittygenser og søt lue

Begynte på denne i romjula - fant ut det var greit å ha et ensfarga strikketøy når jeg var på besøk eller satt hjemme og såg på film
Dette er en bestillingsgenser - til en jente på 6-7 år - håper hun blir fornøyd med den.
Genseren er stikket i ullgarn, så den skal nok holde henne god og varm i vinter

Kitty har jeg først applikert - og så sydd den fast på genseren
Synes det er enklest på strikkaplagg

Av restegarnet ble det en søt lue med heklablomster på

Har begynt på et sjal som krever litt mye oppmerksomhet - 
- så jeg må finne meg et nytt tv og skravle -strikketøy nå.
Har to gensere til på bestilling, så vi får se hvem jeg tar først.

post signature

1 kommentar:

  1. Å for en flott genser!! Du er utrolig flink!!!
    Jeg tar aelvfølgelig utfordringa under her, men glemte det helt bort da jeg skreiv innlegg i stad.... Tar det med i neste innlegg, jeg :o)
    Klemmer

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails