Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. januar 2011

Skitursøndag

 Jeg var så heldig å få gavekort til jul - som jeg kunne bruke på hva jeg ville
Og når tilbudsavisene dumpa ned i postkassa rett over nyttår
- var det faktisk nye ski som lokka mest.
De jeg hadde fra før,var 18 år gamle -MED lyd - og minimalt brukt

Søndag pakka vi sekken og bilen - og dro på Skaret for å gå på ski hele gjengen
Masse flotte preparerte løyper - og ungene sprang fort ifra meg

Bare denna lille blånissen holdt meg med selskap - tror han følte litt ansvar for mor.
Når vi sto på toppen av en bakke, spurte han om jeg turte å kjøre ned
- og i bunn av bakken, venta han på meg
Det var for kaldt å sette seg ned og raste - så vi gikk en runde på 1,5- 2 timer
- og tok sjokoladen når vi var tilbake i bilen

Nye ski har jammen mye å si - dette blir nok ikke siste turen i år nei

Nå er det klesvask, kaffe og strikking på menyen ....

Nyt siste del av helga!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig, da. Det går nok bedre etterhvert. Fint å være ute uansett ")

    SvarSlett
  2. Så koselig! Gleder meg til prinsessa mi lærer å gå på ski :D

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails