Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


30. januar 2011

SØNDAG

I dag fikk jeg to rolige timer med strikketøyet, mens lillesøster sov
Hun var tidlig oppe i dag - og da er det godt med en pause midt på dagen
Etterpå gikk vi oss en liten runde - mens middagen sto og kokte
I dag var det hønsefrikasse som sto på menyen - NYDELIG!


Bilde og oppskrift fra Matprat
Husker dette som en av de faste søndagsmiddagene i min bardom
Ungene kunne ikke huske å ha spiste det før - så det er nok mange år siden jeg lagde dette sist

Har vært ute og tatt litt bilder i dag også - blant annet av denne nydelige himmelen


I stua blomstrer den siste amaryllis etter jula - synes det er en flott blomst - særlig i hvitt

Nå er det kaffe og muffins-tid (og snart strikketid igjen)

- Sidsel -


2 kommentarer:

  1. da blir d nok hønsefrikasee i bergen om ikkje lenge. undervurdert middag

    SvarSlett
  2. Enig der, Magnar. Har spurt mamma mange ganga om ho kan lage d, men tror nok ikkje i har spist d på 10 år!!! Nyyyydelig va d... Hilsen middagsgjesten :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails