Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. januar 2011

TORSDAG - og nesten helg

Plutselig har nesten hele uka gått, og jeg har ikke blogga.
Jeg ligger på lading!
Og imens jeg ligger på lading - popper det opp stadig nye ideer over ting som skal lages, fikses, syes og strikkes

Jeg har gjort litt da - sydd nye gardiner på lillesøsters rom
Kjøpte masse stoff på salget til Stoff og Stil - så det skal bli nye gardiner på kjøkkenet også etterhvert

Dukkekjøkkenet måtte få nytt forheng også ....

Lillesøster jubler over de fine gardinene med "sesser" på
Det er jo ikke prinesser da, men alver og feer
- men det gjør ingenting så lenge hun er fornøyd

Fikk en liten kommode av min søster - som hater furu
Det gjør jo jeg også - men jeg liker MALT furu

Med hurtigtørkende maling tok det bare en kveld å grunne + male denne to strøk  i fargen eggehvit

Vips har jeg et nytt nattbord!

Knottene her er kjøpt på Biltema - og bare satt på midlertidig
Skal kjøpe noen penere neste gang jeg er i byen

I kveld skal det moteres genser - for jeg er FERDIG med Marius-genseren til Hilde

- Sidsel -


3 kommentarer:

  1. Imponert over at du er ferdig med genseren... Blir vel blogget, ferdigmontert om noen timer... Sesser liker tante og;)

    SvarSlett
  2. Bare et lite spm... Ka e du laga av??

    SvarSlett
  3. laga av kjøtt og blod som alle andre - MEN det handler om prioritering ....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails