Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. januar 2011

Ukesplanlegger på kjøleskapet

Denne ukesplanleggeren har jeg funnet idèen til her: ukeplan
De selger tavler som koster fra 2- 5000 kroner
Men jeg som har et digert kjøleskap i stål - trenger ikke kjøpe tavle,
- bare hvit folie, sprittusj og whiteboardtusjer
Dette kostet meg ca 150 kroner og under 1 times arbeid

Så ble tavlen akkurat slik jeg ville ha den!!!

Rutenettet er tegnet med sprit-tusj - som ikke lar seg vaske bort
De faste aktivitetene er også tegnet inn med sprit-tusj
Bildene er printet ut fra pc`n, og teipet på tavla - da kan de byttes ut, om ønskelig
Jeg mangla whiteboardtusj - og brukte derfor en rød vindustusj på ukens variable aktiviteter

Dersom jeg ønsker å utvide/ lage ny tavle - har jeg mere folie igjen på rullen (som kosta meg 76 kr)


post signature

3 kommentarer:

  1. Så lurt å lage selv, og fin ble den også! Jeg kjøpte en ferdig med en hel måned på hver side, så hvis jeg skriver "tannlege kl 11" i en rute, er den fylt opp... :)

    SvarSlett
  2. Knall bra!!! Artig og smart påfunn :)

    SvarSlett
  3. Den var jo kjempe fin...og billig:) Hvor får du tak i folien?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails