Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. januar 2011

Ullkjole med marihøner

Ei venninne av meg fikk ei lita jente nå før jul
Hadde tenkt jeg skulle sy en ullkjole til henne 
- og endelig i går, kom sy-gnisten tilbake ...

Måtte ha litt pynt på kjolen
- og babushka-stoffet fra Stoff og Stil kan brukes på mange måter
Her har babushkaene blitt til marihøner .....

Håper kjolen passer til den lille!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Kjempeskjønn kjole! Herlig med babushkamarihøner:-)

    SvarSlett
  2. Hei. Takk for hilsen på bloggen min. Har kost meg med bloggen din nå og er mektig imponert. For ei som aldri har laget noe og ikke finnes kreativ, er dette nesten helt uvirkelig :) Så mye fint og så mange smarte ideer. Det verste er at noe er så enkelt også. Strikke, hekle og sy er noe jeg skulle ønske jeg kunne. Å lage den kalenderen selv er genialt, jeg har også sett på den på nettet.Har lagt meg til som følger ;)Mulig jeg er på bærtur nå, men har du ei søster som heter Ester, jeg har gått i samme klasse som henne!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så utrolig fin... Må jo være supergøy å få :)

    Ha en fin dag videre :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails