Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. februar 2011

BRUKTKUPP

Jeg måtte jo innom Gjenbruk og Fretex når jeg var i byen i går
Og jammen fant jeg litt også

To gamle dynetrekk til babydyne - såg nesten ubrukt ut, og kostet bare 30 kr stk
Vet ikke helt hva jeg skal bruke dem til - men kunne ikke la dem ligge igjen

Et stort bilde av en søt liten jente og to store hekladuker ble også med hjem
Bildet skal jeg lage ramme på og henge opp på lillesøsters rom

Plukka også med meg diverse annet småtteri + noen bøker
De koster faktisk bare 5 kr på Fretex om dagen
Bedre enn mammut, jo!

Og så måtte jeg innom en blomsterbutikk og kjøpe med meg noen perleblomster
Skulle egentlig ha påskeliljer, men det var de tom for

Nå er det straks middagstid - og så slappe-av-tid - med strikketøy
Har bestemt meg nå - at jeg skal gjøre ferdig lappeteppet og tunikaen FØR jeg begynner på noe nytt.
Jeg har liggende garn til flere nye prosjekter - men det skal få ligge en stund til ....

FIN LØRDAGSKVELD TIL ALLE MINE LESERE

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails