Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. februar 2011

En pose med stoff

Her skal dere få se noe av alt stoffet jeg fikk i går

Pelsstoff, vevd bunadsstoff, forklestoff (til bunad), brunt stoff med påbroderte blomster, rutastoffer og blomstrete stoff - og masse mer

Jeg fikk også en eske med diverse mønster i -
- blant annet dette strykearket som kan bli en dukke
Har du lyst på det???
Skriv en kommentar under her, så sender jeg det til deg!

Masse strikke- og sy-mønstre, fikk jeg også
Marius-mønsteret har jeg fra før av - så det kan DU få om du vil ......


Oppi posen låg det også to gardinhøyder - med urolig-jungel-safari-mønster på
Oj, dem vil jeg ha - sa 5 åringen

Gardinene måtte straks henges opp på rommet hans - og han ble strålende fornøyd!
Så får vi heller se da - hvor lenge jeg orker å ha dem hengende ........

Nå er det taco-tid med familien - så Grand Prix og strikketid

FIN LØRDAG TIL DERE ALLE!
- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Ser ut som om du har fått mange fine skatter her. Herlig! :)

    SvarSlett
  2. Jeg har veeeldig lyst på Marius mønsteret selv ;o) Har en mor som har lovet meg en ganser, om jeg skaffer mønsteret selv skal hun hjelpe meg å strikke!

    Klem Lene

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails