Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


18. februar 2011

Flott gave - og mere garn

 Plutselig er fredagen her igjen
Uka har gått som en røyk - og jeg føler jeg har "hengt etter" hele veien
Godt med fredag og at mannen har fri -
så i dag fikk vi tatt igjen det forsømte
Nå kan vi sette oss ned og NYTE fredagkvelden, med god samvittighet

Min søster (nr 1) kom innom til kaffe i dag - og hun hadde med en gave til meg
En NYDELIG gammel Freia boks og en RØD fiskeøse
Begge deler er HELT meg - og min stil

TUSEN TAKK !

Begge deler fikk plass i hylla på kjøkkenet
- men nå ser jeg enda tydeligere at jeg trenger en hylle til
Så  jeg må nok til pers og snekre meg en kjøkken/ tallerkenhylle snart

Jeg var en liten tur i byen i dag og der fikk jeg gjort noen gode kupp ....
Bruktkuppene skal jeg blogge i morgen -
og garnkuppet ser du litt av her
Husfliden solgte masse Raumagarn i utgående farger til under halv pris
Jeg tok et STORT jafs utav salgskurva - og håper det er nok til et hekla teppe
Hvis ikke kan jeg jo bare spe på med garn til ordinærpris og da .....

MEN - nå må jeg prøve å bli ferdig med det jeg holder på å strikke
- en tunika og et annet lappeteppe ....

GOD FREDAGSKVELD!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Kjempestili' boks. Den er vel ikke helt ny. Ha en riktig god helg ")

    SvarSlett
  2. For en fin freia boks! Kan du spørre søsteren din om hvor hun fikk tak i den? :)
    Oda

    SvarSlett
    Svar
    1. Oda - denne er nok kjøpt på NMS gjenbruk i Molde. De har uheldigvis ikke så mange billige "skatter" lengere

      Slett

Related Posts with Thumbnails