Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


11. februar 2011

Helg - og et morsdagsønske

Ute skinner sola og det er - 1 grad
Nydelig vær - håper det holder seg slik i helga

I dag har jeg vaska og baka - så nå er huset klart til helg og besøk

Søndag er det morsdag - så derfor slenger jeg inn en morsdagsønske ....


GOD HELG!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Og jeg som trodde at mødre ønsket seg snille barn til morsdagen... Ja, ja, du har vel det allerede, da ;)

    SvarSlett
  2. Er det jakka eller boka du ønsker deg?¨
    hehehe

    SvarSlett
  3. hvis jeg får boka - kan jeg strikke jakka (eller et annet plagg i boka)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails