Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. februar 2011

Lappeteppe og snurrehals

Jada - jeg begynte vel for to år siden .....
Nest yngstemann ville ha sitt eget koseteppe - og tegnet mønster selv
INGENTING av garnet er kjøpt inn til teppet - dette er kun rester ...
og enda har jeg mere rester av ullgarn igjen (men bare sort, hvitt og grått)

Teppet ble ca 80 x 140 - akkurat passe til en liten kropp

Kjøpte med meg noe tjukt alpakkagarn til hytteturen også
En hals er ferdig - og den andre nesten ferdig
En til Monika og en til meg selv!

Nå skal jeg rydde i garnkista (den er langt fra tom)
- litt greit å få litt oversikt over hva jeg har ....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Fine ting du har laget og sikkert godt å bli ferdig med noen som har begynt på for lenge siden. Jeg har også en del påbegynte prosjekter som har lagt en stund...

    Kjempefin del halsen din, imponert over dere som kan strikke etter mønster!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Åh, som jeg gleder meg til å bruke den halsen... Elsker den... :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails