Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. februar 2011

Lyserosa babyteppe

Har de siste dagene strikka på et babyteppe som skal gies i gave til en venninne av meg
Hun går på overtid - så babyen kan komme når som helst


Hun fikk en liten jente nå i kveld - GRATULERER


Så da kan gaven til den lille prinsessen pakkes inn



I dag fikk jeg en rød rose av min kjære ....

.... og masse tulipaner for morsdagen i går ....

Så nå nyter jeg synet av masse fine blomster .....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Nusselig teppe! Skikkelig dekorativt med krone på!

    SvarSlett
  2. Flott teppe, og koselig med blomster :-D

    Takk for interessante opplysninger om Tinde-garnet. Har ikke prøvd å vaske det selv enda. Snodig at det skal tove og krypme så mye ved handvask.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails