Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. februar 2011

Monsterbukse og lue

Koser meg med strikking om dagen -
mens jeg venter på at sy-ånden skal komme over meg
Har noen søm-prosjekter som ligger på vent - gardiner, kapper, en kjole og en tunika
- men, men - det tåler å ligge noen dager (eller uker) enda 

Har strikka en mosterbukse i str 1-2 år og en lue
- gave til en liten gutt -

Var litt spent hvordan fargen falt i smak
- men mor var såpass fornøyd, at hun bestilte genser i samme farger
(fargen er turiks, en mellomting mellom de to bildene)

Lappeteppet som jeg begynte på i fjor (eller året før) vokser sakte, men sikkert
Jeg strikker remser med ruter av restegarn
- så da er jeg jo litt avhengig av å ha rester og da....

Nå er det kaffi og strikketid! (og barne-tv)

- Sidsel -

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails