Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. februar 2011

Nytt strikketøy ....

Denne gang et pudderrosa babyteppe

Hvis jeg ikke har 3-4 strikketøy i kurva - får jeg helt panikk
Tenk om jeg plutselig blir en racerstrikker og gjør ferdig ALT på en kveld???
Tenk om jeg blir liggende våken om natta, ikke får sove og MÅ opp og strikke???

Denne natts våkenhet skyldes de siste 3 dagers omgangssyke, og påfølgende sovesyke
Jeg skal love deg at i denne runde, har jeg tatt igjen for at jeg har sluppet unna de siste årene .......
Og uheldigvis - jeg har smitta min stakkars mann .....


Via facebook ser jeg at min kjære gravide, nabo og venninne også er våken -
Jeg tenker masse på deg - og håper du slipper å vente lengere, nå når du er på overtid ....
Jeg strikker rosa babyteppe - og håper du får jente
(hører jeg du har fått gutt - raser jeg inn og til byen og kjøper nytt garn)

Håper på en friskere morgendag - så jeg får strikka litt mere
For det jeg gleder meg mest til - er applikasjonen på teppet
Ser ikke den helt klart for meg enda - men ideene strømmer på

GOD NATT!!!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Oi!! Så fin farge... Men du... hva skjer med dorull-etuiet mitt???

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails