Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. februar 2011

En reDesign kjole, to klovner og fire påskeegg

 For en månedstid siden fikk jeg to poser med stoff av en dame
Siden det har jeg ikke vært i sy-humør, så det har ikke blitt sydd noe før i går og i dag

Noen gardinkapper ble til en kjole til lillesøster
Den er litt stor til henne - men det brydde ikke hun seg særlig om
Kjolen skulle på - og være på resten av dagen

Nå er pysjen kommet på de to minste - men det er enda tid til litt lek
Gjerne med dico-tightsen som lue ......

SE- hva jeg oppdaget på butikken i dag ....

Over 50 dager igjen til påske - men påskeeggene går unna som varmt hvetebrød
Måtte selvfølgelig kjøpe med en pakke - for neste gang jeg handler, er de sikkert tom

STRIKKETID  ....

- Sidsel -


1 kommentar:

  1. Hei Sidsel :) Stilig den kjolen. Veldig kjekt når ein kan lage noko fint av noko gamalt og utdatert! Du er flink. Ha ei fin helg vidare :) Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails