Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. februar 2011

Stopp karusellen, jeg vil av....

Periodevis "kjører jeg karusell" - jeg sliter med svimmelhet
Da blir det hverken strikking eller blogging - og kun de nødvendigste ting blir gjort i hus og hjem
Har vært på en halv snurr denne uka - men nå er det heldigvis i ferd med å roe seg


Så i helgen skal jeg slappe av - og gjøre BARE slikt jeg har lyst til
Kanskje male litt - strikke litt - eller lese ....

Tidligere i kveld ringte en dame jeg kjenner og lurte på om jeg hadde lyst på noen gamle stoff .....
- Jeg ble SÅÅÅ glad -
Ikke lenge etterpå sto hun på døra med en full pose
Tusen takk, Gunnvor!

Skal blogge innholdet av posen i morgen

Nå er det strikking og tv-titting som står på programmet

Ha en fin fredagkveld!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. du får bremse den karusellen med navn bjarte paulus, som driv d rundt å rundt. tror d vil hjelpe litt.....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails