Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. februar 2011

Vinterferie på hytta

Denne helgen begynte vinterferien for oss i Romsdal
- så da tok vi oss en tur på hytta i Vistdalen

Vi hadde solgløtt og 12 grader lørdag formiddag
Så flott vær at jeg kunne sitte på verandaen og strikke
(bilder av strikkeprosjektene kommer i morgen)

Vi har nydelig utsikt utover speilblank fjord .....
Her kan vi fiske og bade (om sommeren i allefall) 
- eller gå på fjellet, som speiler seg i fjorden

Søndag måtte jeg på en liten fotosafari - og fant litt av hvert å ta bilder av ....

 
Steiner med knallgul mose på .....

...... en orange blåse og en naustvegg med grønske .....

.... noen gamle naustdører og en rusten helgelås ....

.... og en gammel Massey Ferguson ...... (hehehe)

Det var i allefall nydelig å være på hytta og slappe av.......

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder! Tøfe farger sammen.

    Men det jeg egentlig skulle si var tusen takk for tips om skyllemiddel, det skal jeg jammen prøve! Jeg har aldri tenkt på det en gang, så nå ble jeg glad:-)

    SvarSlett
  2. Utrolig fine bilder og ja, man trenger ikke lete lenge for å finne noen fine motiver..

    Likte veldig godt bilde av det speilblanke havet..

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails