Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. mars 2011

Kitty-bamse og søndagsmuffins

Her kommer endelig bilder av helgas håndarbeide
Heklet Kitty-bamse til lillesøster ....

Hun har tidligere hatt en koseklut med kaninhode, men den var ganske sliten nå
Hullene nede på kjolen til Kitty, er til å stikke fingrene inni
- for det er slik hun koser med den -

Til kaffen i går laga vi muffins - myke og saftige muffins som ble oppspist på 1-2-3

Til ca 20 muffins trenger du:

100 g smelta smør
1 dl sukker
2 egg
2,5 dl hvetemel
2 ss kakao
1 dl appelsinjuice
1 pl kokesjokolade hakkes og blandes i røren

Røren helte jeg i en brødpose som jeg knøt igjen bak, og klipte et passe hull på foran
 Da var det lett sprute røren i hver form uten å søle .....

Men i dag er det ny uke, og nye muligheter!

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Åh, nam! Desse må eg prøve! Muffinsane altså...hekling er ikkje heeeiiilt det eg kan. Eg hekla mykje da eg var 7-8 år, men no har eg gløymt det. På tide å lære på nytt!!

    SvarSlett
  2. Heisann:-) :-) En koselig blogg du har:-) Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i oppskrift på Hello Kitty bamsen du har lagen. Den var veldig fin:-) :-) :-) :-) Hilsen Natasja:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails