Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


1. mars 2011

En rispute og masse løse tråder

Første vårdag i dag - litt sol til og fra, 8 grader og masse vind
Flott klestørk, tenkte jeg og hengte ut masse klær
Fint vær å spyle båten i, tenkte naboen - og starta opp høytrykkspyleren!
Så da var det bare å røske ned igjen klærne - og henge inne istedet (grrrrr)

Fikk sydd en rispute i dag - til min nabo og venninne
Kom plutselig at jeg hadde lovet henne det for en ukes tid siden

Nå sitter jeg og fester tråder på lillesøsters tunika
Litt av en jobb, når alle stripene er 2 eller 4 omganger
Får jeg sitte en time til, blir jeg nok ferdig ..........
Så skal jeg knipse bilder i morgen i dagslys, så dere kan få se

God ettermiddag!

- Sidsel-

1 kommentar:

  1. oi, der var det jammen en og annen tråd å ende! Wow! Vel verdt jobben! Jeg bruker å ta "ende tråder"-jobber med på håndarbeidskveldene våre - i god selskap glemmer man helt at man egentlig holder på med noe ganske kjedelig ;-) og plutselig er alle trådene endt!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails