Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. mars 2011

Gyngestoleier

Har lenge vært på utkikk etter en gyngestol
- uten helt å vite hva slags stol jeg egentlig ville ha
I dag fikk jeg telefon fra min søster, Loppedronninga -
hun hadde kjøpt gyngestol til meg!
 Bare 200 kroner skulle de ha for den, så hun kunne ikke gå ifra den

Jeg hadde nok ikke sett for meg en slik gyngestol -
men jo mer jeg ser på den, jo bedre liker jeg den.
Tror nok den blir pusset og malt - og trukket om etterhvert
Må bare finne det perfekte stoffet først!

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Gyngestol!!! Det har jeg også lyst på !! Tror nok denne her kommer til å bli veldig fin med et par strøk med maling!!

    SvarSlett
  2. Tror at den kan bli veldig fin når den er ferdig pusset opp!!! Og den er sikkert god å sitte også!

    Gleder meg til å se den når du ferdig med dette prosjektet!

    Ha en fin kveld

    Klem

    SvarSlett
  3. Koseleg gyngestol!! Her kan du sitte å strikke og kose deg, hehe, når du får ei ledig stund :) Ser du har lagt meg til i blogglista di, men du er ikkje regstrert som følger på min blogg. Vil du trykke følg knappen en gang til? Vil jo gjerne ha deg med :) Ha ein fn kveld. Klem Kristina

    SvarSlett
  4. SÅ deilig! Eg har sett etter gyngestol i fleire år, men har ikkje funne nokon med rett gyng enda. Still looking...:)

    SvarSlett
  5. Skikkelig tøff gyngestol!!!! Kan bli bæltøff i en skikkelig tøft stoff!!!!! eller søt og romantisk, dersom du heller vil ha det!!! Spennende prosekt!!!! Klemz

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails