Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. mars 2011

Lapp på lapp på lapp....

Jeg holder fortsatt på å hekle lapper til det nye lappeteppet
Garnet kjøpte jeg på salg på Husfliden i januar - og det holder nok til det antall lapper jeg trenger

Men de hadde bare to nøster med lyserosa - så jeg tenkte å kjøpe en lignende farge og bruke i resten av de flerfargede lappene
Siste runde på alle lappene + kanten rundt teppet skal være i samme farge, så det må jeg også kjøpe
Det er bare det at jeg ikke klarer å bestemme med for hvilken farge det skal være....
Hva synes dere???
Vær så snill å kom med forslag .....

Lappestabelen vokser for hver dag - nå oppe i 14 lapper .....
Håper å komme opp i 20 i løpet av helgen

Nå er det natt - og jeg trenger å sove litt før helga starter
2 gutter skal på ski/overnattingstur og storesøster kommer hjem fra sykehuset - hun har tatt mandlene
MEN før det - skal jeg vaske hus, bake brød og rense ski (noe jeg absolutt IKKE kan)

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Jeg ser for meg at lyserosa kan bli fint til kanten rundt, særlig hvis det ikke er den dominerende fargen i resten av teppet:) blir nydelig!
    Jeg driver fioresten å strikker fanagenser til lillegutt om dagen. Tror jeg dropper rundfelling denne gangen, siden jeg ikke har peiling....du skulle bodd litt nærmere, så kunne jeg rent ned dørene hos deg etter strikkehjelp....:)

    SvarSlett
  2. Dette ser jeg kommer til å bli fint! Jeg tror og rosa rundt kan bli skikkelig lekkert.

    Må få si tusen takk for at du er med på påskelotteriet på bloggen min! Takk for fine ord :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails