Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


23. mars 2011

Loppefunn og nytt strykebrett

For noen uker siden fant jeg disse søte fatene på Fretex
De hadde en hel stabel - men ubesluttsom som jeg er - kjøpte jeg dem ikke
Så angra jeg, selvfølgelig ...........
Dagen etter var jeg tilbake - og da sto bare disse to igjen

De er like i formen - og det ene fatet har farget mønster og det andre sort/hvitt
Nå er jeg på jakt etter flere .....

Jeg blir stadig inspirert av Barbro - denne gangen i noe så enkelt som å STIFTE nytt trekk på strykebrettet
Sist gikk jeg byen rundt for å kjøpe trekk, og endte opp med det eneste som fantes - et med beige og brunt mønster - som IKKE  innbød til stryking

Dette nye fargerike trekket gjør at jeg ikke trenger å gjemme bort strykebrettet
Nå står det til pynt og lett tilgjengelig på vaskerommet

Nå er det hekle og tv-tid ...... eller slappe-av-tid om du vil

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Strykebrettet ditt vart skikkeleg sprekt! Kjekt med fornyingar av ting man helst ikkje vil bruke, for da blir det plutseleg ikkje så ille å bruke det likevel :)

    SvarSlett
  2. Ja strykebrettet ble fint!!! Selv har jeg på et kjedelig grått av "alluminium" - kjedelig å se på, med strykinga blir mer effektiv!!! :D

    SvarSlett
  3. Ja, noen ganger er det lureste å bare så til på "første forsøk", det er nok av ganger at jeg har angret på at jeg ikke kjøpte ting med en gang. Så kjedelig å oppdage andre har samme gode smak..

    Hun Barbro er i en klasse for seg selv ja.. Blir nok nytt trekk på mitt strykebrett med tiden også.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails