Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. mars 2011

Søndagstur 633 moh

Dette flotte fjellet befinner seg rett utenfor kjøkkenvinduet mitt - 
men det er over 20 år siden jeg har vært på toppen av det

Så i dag bestemte herr og fru seg for å ta turen opp på Jendemsfjellet
Vi startet på ca 60 moh - og gikk på fin sti opp igjennom skogen
Ved ca 400 moh var det slutt på trærne - og stien var delvis snødekt
På denne høyden begynte det også å blåse ganske kraftig - opp imot stivkuling

Vi ga oss ikke før vi nådde toppen - og ble belønnet med flott utsikt ...

..... mot Bud og Hustadvika
Noen uker til med vår - så skal vi ta turen om igjen!

Hjemme i sofakroken strikkes det koppetuer i forskjellige varianter fortiden

Hekler også noen lapper nå og da - og håper lappeteppet blir ferdig til påske

Nyt siste rest av søndagen - snart begynner en ny uke ........

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset i det forrige innlegget mitt, jeg må prøve med maskemarkør.. For jeg hadde oddetallsmasker, fulgte oppskriften til punkt og prikke (vel, tydeligvis ikke 100%..)
    Men nå har jeg ett par votter på pinnene, får se når de blir ferdige :) *Klem fra meg*

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails