Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


9. mars 2011

Snøklokker i snø, og teppe-ruter på heklekroken

Nå har vi hatt sol og finevær en stund - men nå har det jammen begynt å snø igjen
Snøklokkene som hadde begynt å titte fram i hagen, fikk et hvitt teppe over seg

Men snøen i mars bruker ikke bli liggende så lenge, heldigvis ....
Mens det snør og blåser ute - nesten snøstorm - koser vi oss inne

Jeg blar i hekleboka jeg kjøpte på mammut-salg, og lar meg inspirere

Garnet jeg kjøpte på salg tidligere i år, begynner så smått å ta form som lapper
En krysning mellom bestemorsruter og rutene i hekleboka
Tror jeg trenger 30 eller 35 lapper - SÅ har jeg et nytt teppe!
En lapp om dagen - så er jeg ferdig til påske (lov å være optimistisk)

Ha en fin onsdagskveld!

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Så deilig! Gleder meg til vi kan se blomster fra bar bakke. Her ligger det fortsatt 1/2m snø på flat mark... Minst!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails