Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. mars 2011

Sol ute, sol inne

Endelig er våren her

Har prøvd meg både med påskeliljer og perleblomster inne i stua 
- men faller fort tilbake på det lilla
Skal kjøpe med noen påskeliljer å pynte på trappa med, tenker jeg

Her har det vært nydelig sol i hele dag - så jeg tok med meg kaffi og heklekurva ut på verandaen
Siden jeg satt i le - i solveggen - kunne jeg sitte ute ganske lenge og nyte sola

Nå skal ungene legges, huset ryddes - og SÅ er det hekletid!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Så deilig å kunne sitte ute i solveggen og hekle!

    Kjempefine puter du har i sofaen forresten! Har du sydd de selv, eller? Likte så godt stoffene:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja i dag har det verkeleg vore eit snev av vår i lufta, herleg. Enig med Barbro over, dei putene dine var berre skjønne. Kos deg med hekletøyet :) Klem Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails