Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. mars 2011

STORM

Både i går og i dag har vi hatt storm på vestlandet
Trampolina som vi satte opp på lørdag - tok av - men blåste heldigvis ikke så langt avgårde
Jeg for ut og tok av beina på den - og la to paller oppå for å holde den nede

Nå blir den ikke satt opp igjen før været blir bedre - og da skal den tjores fast

Ikke så veldig våraktig - minner mere om høst ....

Så jeg koser meg inne med fyr i ovnen og strikketøy, hekletøy og sytøy om hverandre

- Sidsel -

PS: Kikk gjerne innom min mors blogg - hun har malt et bilde inspirert av blogheaderen min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails